Idioma

El blog de Viti

Orígens. Imatge corporativa.

 

Plantejament

 

Som en un moment en què el pa es revalora i hi ha una comunitat important de persones buscant pa d’especialitat, bo i de qualitat. Es vol recuperar el bon fer, pans de fermentació lenta, per gaudir de grans moments gastronòmics. L’Albert Mendoza inicia un projecte que demana una imatge de marca en sintonia amb els seus valors, personalitat i objectius.

 

 

Repte

 

Convertir el concepte d’obrador en un show cooking, en un laboratori creatiu on elaborar pans i brioixeria sigui una experiència que sorprengui.

 

Crear un espai on potenciar la cultura del pa d’especialitat entre els seus amants, creant una comunitat amb ganes de tastar i jugar amb els gustos. Un lloc on fer homenatge a la família, l’ofici, la gastronomia local i convidar a les persones a nutrir-se amb bons aliments, sans, artesanals i fets a prop.

 

 

Solució

 

Crear un concepte de marca, la identitat visual i els materials corporatius de la marca. Una imatge unitària que identifica amb una creu un punt d’origen, la forma del pa més antic, el pa de pagès.

 

Dissenyem un univers conceptual que dona lloc a l’equilibri perfecte entre les arrels i la innovació, per gaudir junts de la vida amb bons gustos.

 

La curiositat imparable és l’ingredient principal per a crear pans bons i diferents, com a idea de marca.

Client

Orígens