Idioma

El blog de Viti

marca amb valors

Perquè és bo ser una marca nutritiva

Sovint no comprem productes, comprem una filosofia, uns valors, un estil de vida.

 

Cada vegada més, volem que les companyies es posicionin i ens diguin quines causes defensen, així en el moment de consumir direm: hola marca! et compro a tu perquè tens una filosofia sostenible, per exemple, m’agrada qui soc quan em relaciono amb tu, m’agrada com em sento i això fa que m’agradin els teus productes.

Quan la marca es posiciona en un tema i aporta contingut de valor, es va generant una comunitat al seu voltant. Una comunitat de persones amb ganes de saber-ne més sobre aquell tema que els hi interessa.

Per tant, la marca és un referent que m’ajuda, amb ella aprenc, i m’agrada tot el que descobreixo, és nutritiu. D’aquesta manera, quan hagi de comprar algun producte, segurament el compraré aquí perquè em dona garantia i confiança.

Probablement els productes d’aquesta marca em generaran una sensació de tranquilitat. Perquè penso que tindran uns valors alineats amb tot el que he anat aprenent al seu blog, a la web, a les xarxes…

En el moment de comprar sentiré que conec una mica més qui hi ha al darrera, i faré el consum amb orgull, convertint-me en ambaixador: compro aquí per això i per allò, i si l’experiència de compra és memorable, ho recomanaré, em sentiré més a prop, i sentiré que formo part de tota aquesta filosofia, d’alguna manera.

Per això a VITI treballem per definir els valors de la marca i així anar-los comunicant i visibilitzant en tots els seus suports visuals, perquè cada marca enamori i expressi tot el que vol ser.