
Perquè és bo ser una marca nutritiva
Sovint no comprem productes, comprem una filosofia, uns valors, un estil de vida.
Cada vegada més, volem que les companyies es posicionin i ens diguin quines causes defensen, així en el moment de consumir direm: hola marca! et compro a tu perquè tens una filosofia sostenible, per exemple, m’agrada qui soc quan em relaciono amb tu, m’agrada com em sento i això fa que m’agradin els teus productes.
Quan la marca es posiciona en un tema i aporta contingut de valor, es va generant una comunitat al seu voltant. Una comunitat de persones amb ganes de saber-ne més sobre aquell tema que els hi interessa.
Per tant, la marca és un referent que m’ajuda, amb ella aprenc, i m’agrada tot el que descobreixo, és nutritiu. D’aquesta manera, quan hagi de comprar algun producte, segurament el compraré aquí perquè em dona garantia i confiança.
Probablement els productes d’aquesta marca em generaran una sensació de tranquilitat. Perquè penso que tindran uns valors alineats amb tot el que he anat aprenent al seu blog, a la web, a les xarxes…
En el moment de comprar sentiré que conec una mica més qui hi ha al darrera, i faré el consum amb orgull, convertint-me en ambaixador: compro aquí per això i per allò, i si l’experiència de compra és memorable, ho recomanaré, em sentiré més a prop, i sentiré que formo part de tota aquesta filosofia, d’alguna manera.
Per això a VITI treballem per definir els valors de la marca i així anar-los comunicant i visibilitzant en tots els seus suports visuals, perquè cada marca enamori i expressi tot el que vol ser.