Passió per la teva marca

Viti és passió, passió pel que fem i per connectar amb el que necessita una marca per créixer i tenir el posicionament i la percepció desitjada.

Col·laborem amb les empreses per saber en quin moment estan i què es vol transmetre. Disseny i assessorament per aportar valor i fer visible l’essència, que es percebi l’ADN de la marca a través dels seus materials visuals. Comencem?

L’equip

Jordina Tió

Sòcia fundadora i directora creativa. Disseny gràfic, estratègia de marca, redacció de continguts i xarxes socials. És del Maresme.

Laia Martí

Disseny gràfic, editorial, il·lustració i infografia. Màrqueting digital, continguts i xarxes socials. Encara juga amb plastilina.

Jaume Vilajeliu

Soci fundador i director creatiu. Publicitat, disseny, coordinació web i experiència d’usuari. Li agraden els macarrons.

Ester Ramírez

Disseny gràfic, imatge corporativa, il·lustració i infografia. Packaging i disseny editorial. Estornuda amb estil.

Astrid Torra

Direcció d’art, màrqueting digital, disseny web (UI /UX) i disseny gràfic i editorial. Té singlot espontani.

Jorge Bellés

Desenvolupament d’aplicacions informàtiques i web, programació frontend / backend i gestió de base de dades. No té mai fred.

Un equip amb una sòlida experiència, perfils professionals complementaris per donar resposta a cada moment: campanyes de publicitat, branding, disseny de catàlegs, packaging, disseny i programació web, creació de continguts, direcció de fotografia i vídeo…

Dirigint amb un criteri sòlid totes les accions de comunicació s’enforteix la marca, fent que cada acció tingui un sentit estratègic, optimitzant els recursos per aconseguir els màxims resultats. Projectes que inspirin i que es vinculin clarament amb la companyia.

Hola a nous projectes, hola a noves maneres de fer les coses, ens encanten els reptes. Creativitat amb estratègia, il·lusió i mètode. Fem un diagnòstic gratuït de la imatge d’empresa i suggerim els canvis que cal fer per donar la impressió òptima en cada moment, en funció de quina essència té l’empresa, quin missatge ens fa únics, i quins són els factors que podem potenciar per tenir un discurs propi i coherent. Perquè la clau per construir una marca és diferenciar-se. Parlem?