com utilitzar instagram

Com utilitzar Instagram i destacar la nostra marca

Instagram s’ha convertit en l’adorat paradís on descobrir tot el que volem saber de qualsevol tema que ens interessi, un lloc on trobar els referents top de proximitat i mundials… La clau és definir, com a marca, a quina comunitat volem pertànyer i anar-nos fent un lloc en aquest espai, això sí, vol temps, paciència i dedicació: publicar, seguir, comentar, estimar als teus fans… però darrera d’aquesta feina hi ha la satisfacció i el retorn de les persones reals que comencen a admirar-te, comencen a valorar qui ets, el que expliques i que desperten un interés cap a tu… el primer pas per, potser un dia, convertir-se en clients o ambaixadors de la marca.
 
Però, sigui com sigui, de moment, ja els tenim, i anem fent créixer una comunitat de fans que ens escolta, a qui podem explicar coses, a qui podem preguntar, i que si estem atents, poden donar-nos moltíssima informació sobre què els hi agrada, què no… i ens pot ajudar molt alhora de prendre decisions estratègiques. Al cap i a la fi, la tendència actual és fer marques més humanes, més properes, marques amb ànima que fan sentir a prop a la persona, i Instagram ens ajuda moltíssim a crear una relació ràpida, càlida i amigable..  

Com triomfar a Instagram potenciant la nostra presència de marca

És molt bo saber aprofitar aquest canal i dedicar un temps de qualitat per atendre a les persones que tenim a l’altra banda. Si més no, el que fem segur en aquesta xarxa és presència de marca, i dependrà de nosaltres oferir contingut de valor i publicar fotos molt atractives, … ho farem tot per estar a la ment del consumidor, per quan sigui el moment que ens necessita.  
 
La creació de contingut (text i fotos) demana el seu temps, però ens ajudarà moltíssim a tenir un caràcter propi i a ser un referent. Et seguiran si ofereixes valor, si et mantens fidel al teu propòsit. En casos de negocis nous, o de llançament de producte, l’estratègia “escalfar motors” a Instagram té molt bons resultats, per generar expectativa, ganes, sensació de que descobreixes coses noves, etc… i quan el negoci obre les seves portes, per exemple, un restaurant, ja no parteix de zero. Ja parteix d’una comunitat que s’espera, amb il·lusió, per degustar tot el que el restaurant pot oferir.   
 
És important cuidar tots els detalls, al perfil del compte, per exemple, és molt bo fer una bona descripció de la marca per situar al navegant de qui ets i que s’emporti de tu la millor imatge, perquè si pot ser, es converteixi en un nou seguidor, perquè li ha interessat el que ha vist.
 
Benvingut a la gran xarxa on guanyar visibilitat, presència i caràcter!  

A VITI som un equip amb una llarga trajectòria com a especialistes en branding i estratègia de marques amb encant.

T’esperem! Serà un plaer compartir una estona.