Idioma

El blog de Viti

Zenna. Imatge corporativa.

Per crear el branding de Zenna ens vam empapar de l’estil propi de la Cristina Puigdevall, tan d’ella com a professional com de l’ànima que tenen els seus projectes… junts vam crear un nou concepte: interiorisme slow. La Cristina és interiorista, amb més de 10 anys d’experiència i ens va encarregar crear una identitat de marca pròpia que reflectís la seva manera d’entendre els espais on vivim.

 

Encara que una marca funcioni amb el boca orella, és important tenir una imatge sòlida. Una marca funciona com a conjunt de la teva personalitat, projectes, professionalitat, web, xarxes… I per aquest motiu és important tenir un bon branding coherent amb el que vols ser i la imatge que vols transmetre.

 

Per Zenna vam dissenyar logo, targetes i targetons. La particularitat d’aquesta marca és la seva senzillesa en la forma i la delicadesa de la seva gamma cromàtica. Vam escollir aquest gris perla i el rosa nude perquè s’identifiquen de seguida amb l’estil de la Cristina i els seus projectes.

 

És interessant i pràctic que el logo tingui la versió completa i la versió senzilla per poder-lo aplicar bé en diferents formats.

 

Quan treballem el branding, ens agrada crear un concepte propi que sigui únic per aquell projecte i en aquest cas “interiorisme slow” s’identifica fàcilment. Tan com a títol, com a hashtag i com a descripció del que fa Zenna, és important poder definir què ets amb poques paraules… a més ho vam complementar amb aquest text inspiracional “connecta amb la teva essència, sent el teu espai”.