Idioma

El blog de Viti

Zenna. Imatge corporativa i web.

Per crear el branding ens empapem de l’estil propi de la Cristina Puigdevall, tan d’ella com a professional com de l’ànima que tenen els seus projectes… juntes creem un nou concepte: interiorisme slow. La Cristina és interiorista, amb més de 10 anys d’experiència i ens ha encarregat crear una identitat de marca que transmeti la seva manera d’entendre els espais on vivim.

 

Una marca funciona com a conjunt de la teva personalitat, projectes, professionalitat, web, xarxes… I per això és important tenir una imatge coherent amb el que vols ser i el que vols comunicar.

 

Per Zenna hem creat imatge corporativa, targetes i targetons. Escollim els tons gris perla i el rosa nude perquè s’identifiquen amb l’estil de la Cristina i els seus projectes.

 

Hem renovat la seva web, disseny i programació, donant-li un aire més elevat, professional i en línia amb la seva identitat visual. L’enfocament del disseny es basa en colors càlids i elegants, donant lloc a un conjunt d’elements que encaixen a la perfecció amb els seus valors, transmetent calma, benestar i delicadesa.