Plantejament
La veterana empresa Jordi Mallarach, un dels proveïdors de fusta més reconeguts del gironès canvia el rumb cap a una visió d’expansió internacional. Ho fa apostant per primer cop en la seva imatge com a acció de canvi i reposicionament.
Repte
Crear una identitat visual que denoti professionalitat, actitud i rigor. Reorganitzar internament el posicionament de Mallarach i les submarques com Mallarach Wood concept, fent que tot el conjunt s’adeqüi a la nova mirada que vol transmetre arreu del món.
Solució
Definir l’arquitectura de marca i dissenyar una nova identitat presentant Mallarach com a marca mare universal, símbol de tota la solidesa i el saber fer històric. Convivint amb Mallarach Wood Concept, una marca especialista en projectes més prèmium per a professionals, més sofisticada.
Escollim una tipografia compacta i atemporal perquè tingui un llarg recorregut: estabilitat, fortalesa i fermesa. L’isotip neix de la combinació de les formes orgàniques de la fusta amb la precisió geomètrica del tall que utilitza Mallarach en els seus processos. Aquesta icona obté doble sentit perquè també és la lletra capital la inicial de Mallarach.
Al redisseny es manté el vermell a la marca mare, un to enèrgic i vital que aporta passió i reforça l’eslògan “portem la fusta a dins”. Per a Mallarach Wood Concept escollim una gamma cromàtica amb tons beix i negres buscant l’exclusivitat, aquí girem la icona també, que passa de M a W.
Vitalitat, exclusivitat i força per una marca amb visió.