Noray és una actitud, és l’actitud creativa, innovadora i inconformista empordanesa. I diem inconformista per les ganes d’innovació, de créixer, de compartir, de trobar bons gustos i de celebrar la vida en cada brindis.
Ganes imparables de crear combinacions gastronòmiques que vibrin al paladar, de crear bons gustos amb ingredients de proximitat que ens transportin a les aromes de la terra.
A VITI hem creat el disseny de la marca des de zero. Com ho fem? Partim d’una conversa inspiradora que ens situa i ens fa visualitzar tot el que arribarà a ser.
I a partir d’aquí establim els conceptes creatius i dissenyem el discurs de marca, la imatge corporativa, la creació de continguts, el disseny del packaging i els elements gràfics. Tot el que cal per expressar l’essència genuïna d’aquesta ginebra de la Costa Brava, feta amb plantes d’aquí.
En aquest packaging gastronòmic juguem amb una ampolla de vidre reciclat, amb una etiqueta de paper de cotó orgànic i tap de suro de l’Empordà. El disseny de l’etiqueta té una forma estripada, per donar aquest caràcter propi i irreverent al gin, i tanquem el coll de l’ampolla amb una corda, ens arrelem a la terra, però venim de mar.
En el discurs de marca parlem de Noray attitude, gent Noray, donem a la ginebra tota la potència que volem que representi. Destilada a prop de mar, amb mètode artesanal i mirada contemporània, adn de l’Empordà.
I ja que hem arribat fins aquí, fem una Noray?