Idioma

El blog de Viti

La Canòpia. Imatge corporativa.

La Canòpia és un estudi de paisatgisme que ens ha captivat des del primer moment. Anem de Girona fins a Blanes, caminem pel casc antic i trobem un oasi verd enmig de les cases marineres. L’encant que té l’estudi-taller ens inspira per dissenyar els conceptes creatius, ja comencem a donar forma a la nova marca.

 

Sentim que aquell espai és com un parèntesi, per oxigenar-te, per omplir-te de verd, per relaxar-te. Fem entrar la natura a la teva vida, i en neixen conceptes com: “O serà verd, o no serà” o “A la natura no hi ha wifi, però hi trobaràs més connexió”.

 

La narrativa forma part de la identitat de la marca. Com a dissenyadors de branding tenim en compte el to verbal de la firma també, ja que la manera de parlar i els copys formen part de la pròpia identitat i ens ajuden a tenir caràcter i personalitat.

 

Pel que fa a la gamma cromàtica escollim un to groc llima, súper lluminós i vital com a color corporatiu, amb molta presència, combinat amb el blanc i el negre. Creem el disseny d’una imatge homogènia, fresca i cohesionada.

 

En el disseny d’aquest estudi de paisatgisme volem representar el bon gust dels seus creadors, la seva sensibilitat i professionalitat dissenyant jardins i terrasses de la Costa Brava.

 

El disseny gràfic de les etiquetes, les carpetes, les targetes, les tote bags, i la imatge de marca aplicada als pòsters n’és un reflex.

 

Perquè allà on hi ha natura, hi ha vida!

 

 

Client

La Canòpia