Plantejament
La Marisa Heatherwick té una llarga experiència en el sector real estate i és amant de les cases i masos vells. Amb tanta implicació que se sent com a pròpia cada compravenda que gestiona per als seus clients. Quan va començar el seu negoci tenia molt clar la manera de fer i de tractar als seus clients. Té un enfocament molt diferent del d’una immobiliària convencional, per moltes coses, però sobretot per a la seva implicació, transparència i valors. L’apassiona posar en contacte persones amb masies amb encant, creant grans històries junts.
Repte
Crear un univers de comunicació que transmeti, per una banda, tot el seu bagatge i experiència en el sector immobiliari, especialitzat en masos, però alhora, posar èmfasi en la seva manera de fer i treballar: molt humana, ètica, propera i personal, amb uns valors molt clars, i sobretot preservant i cuidant el patrimoni històric, l’entorn rústic i la gent local, cuidant el que la va enamorar del nostre territori.
Solució
Es proposa una estètica elegant, honesta i minimalista, amb una paleta de colors i fotografia càlida, comunicant confiança, proximitat i naturalitat. Un univers de marca que cuida la llum i les ombres, creant un caràcter agradable, amb fotografies íntimes i sensibles, l’ús d’una paleta de tons naturals, i la presència de persones amb actituds relaxades gaudint de la vida en un entorn bucòlic.
Creem la imatge corporativa destacant una essència delicada a partir dels traços de la seva tipografia, el segell i els diversos elements de papereria, escollint sempre papers amb textures naturals i materials d’alta qualitat.
Dissenyem el lloc web, seguint el seu estil visual acollidor i relaxat. Definim un sistema tecnològic intern per comprar i vendre immobles, amb fitxes treballades amb detall. Creem una experiència de navegació còmoda i tranquil·la, adaptada a tots els dispositius. L’equilibri perfecte entre la naturalesa de la marca i la usabilitat, creant una experiència de marca positiva.