Idioma

El blog de Viti

Què diu la teva marca quan tu no hi ets? Cuida el teu branding

T’has plantejat com et veuen? Per què t’escolliran a tu?

La teva marca parla de tu i per tu quan tu no hi ets. Quan tu pots presentar la teva empresa a un possible client, tot és més fàcil, tu li pots explicar en persona tot el teu valor, tot el teu potencial, tot el que tu pots fer… però quan tu no hi ets, és la teva comunicació la que parla per tu.

Són les teves xarxes, les fotos, els textos, la imatge, el packaging, el disseny… que et posicionaran d’una manera o d’una altra en la seva ment. T’estan posicionant tal com tu vols, com a marca? Representen tot el teu potencial i tot el teu nivell? Què respira la teva imatge, què inspira el teu branding?

Per això recomanem cuidar moltíssim la comunicació d’empresa, perquè el possible client es fa una idea dels serveis de la teva marca, entrant per exemple a la web, i l’acció és rapidíssima:

1. – Busca a Google
2. – Li apareixen uns resultats
3. – Clica al que l’atrau
4. – Entra a la web
5. – Si aquest primer impacte de la web és bo, anem bé, tenim possibilitats, i segurament la persona navegarà i es mirarà la web amb més detall…  

Però si aquest primer impacte no inspira solidesa, professionalitat o el nivell que està buscant, tancarà la web, sentint que no és el que vol, i en buscarà una altra. I tot això en només 3 segons!

Per això a VITI defensem que la teva web, el teu catàleg, el look&feel de la teva marca i el teu to de comunicació expliqui bé els teus valors i els productes o serveis, amb una imatge professional, sòlida i alineada amb la teva estratègia i amb com vols que et percebin.

La teva imatge inspira, explica, et col·loca en un nivell o altre, i aquest primer impacte és molt important en la percepció de marca que té el consumidor.

Una bona comunicació d’empresa es pot traduir en més ingressos, en valor, en prestigi, ja que facilita que la teva marca tingui caràcter i que es posicioni en l’espai desitjat respecte la competència.