
Més enllà del logo, creem una identitat de marca
Quan creem una marca, a més a més de definir les tipografies corporatives, la gamma cromàtica, el concepte… elaborem un univers visual, una identitat de marca que va més enllà del logo.
Branding de la A a la Z
Dissenyem una identitat gràfica
Seguim un mètode de 4 passos:
1. Anàlisi de posicionament i entorn
2. Definició de la personalitat de marca
3. Creació de la identitat corporativa
4. Disseny de les aplicacions gràfiques (web, catàlegs…)
El primer pas és la conversa cara a cara per conèixer les necessitats de la marca i dels seus clients. Entendre com són les persones a qui ens adrecem és convenient, al cap i a la fi, el que busquem és crear vincles entre marques i usuaris i oferir un producte que s’ajusti a les seves necessitats. La marca s’ha de saber explicar bé, sovint hi ha valors a l’empresa de gran interès, que, internament es donen per suposats, però que l’usuari final no coneix. Actuem com un observador que està al mig entre l’empresa i els seus clients per poder aportar una mirada fresca i nutritiva.
A VITI som un equip amb una llarga trajectòria com a especialistes en disseny i comunicació per marques amb encant.
T’esperem! Serà un plaer compartir una estona. Si vols veure alguns dels nostres dissenys, estem aquí!