Identitat gràfica

Més enllà del logo, creem una identitat de marca

Quan creem una marca, a més a més de definir les tipografies corporatives, la gamma cromàtica, el concepte… elaborem un univers visual, una identitat de marca que va més enllà del logo.

Branding de la A a la Z

Escollim la personalitat que li volem donar, quin to volem que tingui, quins valors, com volem que sigui vista… triem l’estil de comunicació, com parlarem, com seran les fotos, quina actitud tindran les persones que hi apareixen…  en definitiva, estem dissenyant l’essència de la marca.
 
Definim els fonaments per tenir una base sòlida des d’on naixeran totes les aplicacions: el disseny web, els continguts, els catàlegs, el packaging, les xarxes socials… Si tots aquests materials estan coordinats enfortim la marca, fem que totes les accions sumin i la firma guanya en valor.  
 

Dissenyem una identitat gràfica

Seguim un mètode de 4 passos:

1. Anàlisi de posicionament i entorn

2. Definició de la personalitat de marca

3. Creació de la identitat corporativa

4. Disseny de les aplicacions gràfiques (web, catàlegs…)

 

El primer pas és la conversa cara a cara per conèixer les necessitats de la marca i dels seus clients. Entendre com són les persones a qui ens adrecem és convenient, al cap i a la fi, el que busquem és crear vincles entre marques i usuaris i oferir un producte que s’ajusti a les seves necessitats. La marca s’ha de saber explicar bé, sovint hi ha valors a l’empresa de gran interès, que, internament es donen per suposats, però que l’usuari final no coneix. Actuem com un observador que està al mig entre l’empresa i els seus clients per poder aportar una mirada fresca i nutritiva.

 

A VITI som un equip amb una llarga trajectòria com a especialistes en disseny i comunicació per marques amb encant.

T’esperem! Serà un plaer compartir una estona. Si vols veure alguns dels nostres dissenys, estem aquí!