Per què vull aquesta marca? (vull aquestes patates)

Com deixar de ser una commodity.  

 

Entro en una botiga gourmet de Girona i demano: què tal aquestes patates? Resposta ràpida i convincent; són les millors patates del món, perquè estan elaborades amb un mètode artesà únic: primer les submergeixen amb sal morra i s’impregnen del punt just de sal, de manera que agafen un gust boníssim i són súper cruixents…
 
En Ricard m’ha convençut en 30 segons que aquestes patates són extres, i de cop he decidit que són les escollides entre tota l’oferta de patates fregides delicatessen que hi ha a la botiga. Per què? Perquè m’ha explicat una història que m’ha enamorat i han deixat de ser una commodity (unes patates fregides stàndard).  
 
En aquest cas la marca ha creat un discurs, un storytelling. L’ha sabut transmetre bé fins al punt de venda, fins que m’he convençut que són realment la millor elecció. A més a més, vénen presentades en un packaging especial i atractiu. Després jo he estat explicant amb orgull a la família i amics el perquè he escollit aquestes patates, de manera que segueixo parlant de la marca i tota la seva emoció vinculada.  
 
És el mateix que quan vas a un sopar, si portes un vi qualsevol o portes un vi que té una història, estàs portant alguna cosa més que un vi; estàs portant valor i això fa que et sentis especial perquè pots explicar una història que té un interés. I perquè té un sentit que hagis escollit aquesta ampolla: és un vi boníssim perquè la terra on ha crescut té uns minerals que el fan únic, etc…  
 
A VITI fem que aquest discurs de marca sigui ric i coherent en totes les seves aparicions: a Instagram, a la web, als fulletons… Així s’enforteix la firma i va agafant caràcter propi i únic.
 
Creem junts la pròpia història, amb un discurs i imatge coherent, i enamoraràs!